Prawdopodobnie niesprawne przeniesienie napędu na tylną oś.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • snajper81
    Classic
    • 2011
    • 1

    Prawdopodobnie niesprawne przeniesienie napędu na tylną oś.

    Zamieszczone przez BiMeK_TDI
    Piotrek co tak zniknoles ?
    jestem cały czas...tu i tam.
  • jagermann
    Classic
    • 2010
    • 3

    #2
    Prawdopodobnie niesprawne przeniesienie napędu na tylną oś.

    Witam. Od 2 dni jestem posiadaczem Octavki Combi 1.9 TDI AGR z napędem 4x4. Zrobiłem sobie ok 150 km w ciągu ostatnich dwóch dni, jednak nie udało mi się doświadczyć napędu na cztery koła (przynajmniej tak mi się wydaje) Wczoraj robiłem mały test z próba podjazdu na ośnieżony pagórek i buksowały mi tylko przednie koła - tył milczał jak zaklęty gdy staczałem się w dół. Próbowałem na małym i konkretnym gazie - nic. Spotkał się ktoś z takim zachowaniem?

    Problem dodatkowy - o poranku gdy odpalam auto odzywa się kontrolka płynu chłodniczego (3x beep + czerwona kontrolka). "Reset" pomaga, z tego co czytałem u wujka Google, to jest dość powszechna "funkcjonalność" volkswagenów, ale nie znalazłem recepty jak się tego pozbyć w miarę ekonomiczny sposób

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      Zamieszczone przez jagermann
      ale nie znalazłem recepty jak się tego pozbyć w miarę ekonomiczny sposób
      dolałeś płynu :?:
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • mroko
        Rider
        S_OCP Member
        • 2006
        • 659
        • Octavia II (1Z3)
        • BSE 1.6 MPI 102 KM

        #4
        Problem dodatkowy - o poranku gdy odpalam auto odzywa się kontrolka płynu chłodniczego (3x beep + czerwona kontrolka). "Reset" pomaga, z tego co czytałem u wujka Google, to jest dość powszechna "funkcjonalność" volkswagenów, ale nie znalazłem recepty jak się tego pozbyć w miarę ekonomiczny sposób
        W zbiorniczku są takie druty od czujnika poziomu, trzeba z nich zeskrobać nalot za pomocą śrubokręta i powinno pomóc.
        Rozum każdy ma, ale nie każdy go używa.

        Komentarz

        • jagermann
          Classic
          • 2010
          • 3

          #5
          Płynu pełno, mimo wszystko błąd sporadycznie występuje. Ze zbiorniczkiem będę walczył juitro. ale pytanie mam jeszcze odnośnie tego napędu, a właściwie sprzęgła. Przy wrzucaniu jedynki (szybkim z luzu) bardzo często słyszę głośny zgrzyt. Wina sprzęgła, skrzyni biegów, naciągu sprzęgła? Może dlatego ten napęd jest nieprzenoszony.
          Wszelkie uwagi/rady mile widziane

          Komentarz

          • bradley
            L&K
            • 2008
            • 1465

            #6
            Zamieszczone przez jagermann
            AGR z napędem 4x4
            Co to za dziwolag?
            VW Vento 1.9TDI 1Z ++
            Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
            Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

            Komentarz

            • Ziomal
              RS
              S_OCP Member
              • 2005
              • 5841
              • Octavia I (1U2)
              • BFQ 1.6 MPI 102 KM

              #7
              Zamieszczone przez bradley
              Co to za dziwolag?
              Były były to jest jeszcze przed liftem.
              Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

              Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

              Jest O1 1.6 BFQ

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                A wal chociaz ma, bo ostatnio juz na tym forum przewinal sie dziwolag 4x4 z wyjetym tylnym mostem calym haldexem oraz walem :diabelski_usmiech
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • jagermann
                  Classic
                  • 2010
                  • 3

                  #9
                  Wał ma
                  Wygląda na to, że haldex pracuje, tylko że strasznie zgrzyta... Przynajmniej wg mnie ten zgrzyt jest nienormalny. Cały czas jednak nie mogę cieszyć się urokami napędu na tył. Chciałbym sprawdzić stan sprzęgła, haldexa, wału. Powiedzcie mi, czy warto jechać do ASO Skody czy uderzac do jakiegos niezrzeszonego mechaniora?

                  a zgrzyta tylko na jedynce i tylko przy ruszaniu

                  Komentarz

                  • abstinent
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 4842
                    • Octavia II combi (1Z5)
                    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    jagermann, trochę mnie dziwi że nie sprawdziłeś napędu przed kupnem samochodu. Myślę że lepiej będzie znaleźć jakiegoś dobrego mechanika.

                    Komentarz

                    • kazik4x4
                      RS
                      • 2008
                      • 2728

                      #11
                      Nie sprawdzić sprawności to małe piwo, w porównaniu do kolegi który nie sprawdził w ogóle obecności dyfra, wału, półosi itp
                      Ale w jego przypadku on zdaje się kupował "ośkę" a nie 4x4 więc mu nic nie przeszkadzało, dopóki nie znalazł dziwnie wiszacego przewodu z tyłu...

                      Komentarz

                      Pracuję...